Stresshåndtering
Imposter syndrome – jeg skulle aldri vært her …
Du kjenner følelsen: Du er ikke like flink som de rundt deg tror. Alle andre mestrer jobben sin, men ikke Read more…
Du kjenner følelsen: Du er ikke like flink som de rundt deg tror. Alle andre mestrer jobben sin, men ikke Read more…
Måten vi jobber på utvikler seg, og selskaper må tilpasse seg for å tiltrekke og beholde ansatte. Det handler om Read more…
– Det ble synlige endringer hos absolutt alle de 22 deltakerne, og det til tross for at det var så Read more…
Gratulerer! Du har blitt forfremmet. Men … er det en selvfølge at dyktige fagpersoner blir gode ledere? Anders er ny Read more…
«Quiet quitting» er når ansatte slutter å engasjere seg og yte det lille ekstra. Arbeidsoppgavene – og kun det som Read more…
Vi har tatt en prat med Katarina Finneng, som har vært med på å doble antall ansatte i Nordic Semiconductor Read more…
Kommunikasjon og lederskap-programmet hos Dale Carnegie har gitt meg en anledning til å utvikle en forbedret utgave av meg selv. Read more…
Vi samarbeider med andre fordi vi mener det er mer effektivt, og fordi det er større sjans for å oppnå Read more…
Viktigheten av relasjoner Jeg tror de fleste er enig i at mellommenneskelige relasjoner er viktig både privat og på jobb. Read more…
Du er mest sannsynlig del av ett eller flere team på jobben. Teamet har en funksjon, om det er å Read more…