Engasjerte medarbeidere presterer bedre
  Skriv ut  

Radisson Blu Hotels & Resorts

case_studiesDale Carnegie Training samarbeider med store, mellomstore og små bedrifter for å bidra til at de når de resultatene de ønsker.

Hvilke nye innsikter fikk du gjennom treningen med Dale Carnegie?

Jeg har lært meg å roe ned tempoet og blitt bedre til stresshåndtering. Dette blant annet fordi jeg nå lytter bedre, jobber mer målbevisst,samt coacher mine medarbeidere på et nytt nivå.

Hvilke resultater og konsekvenser førte dette til?

Trivselen i avdelingen har økt, vi samarbeider bedre, da vi har brutt ned noen interne barrierer. Som avdeling jobber vi også mye mer målbevisst, noe som igjen har økt salget totalt i avdelingen. For 2007 ble resultatet for salgsavdelingen på kr. 23 millioner over budsjett.

Det ble også foretatt en klimaundersøkelse i min avdeling før jeg startet ledertreningen. Resultatene viste en økning fra 78% til 95,6% tilfredsstillelse blant de ansatte. I tillegg viste undersøkelsen at ansatte i min avdeling hadde 100% jobbtilfredsstillelse.

Annett Trehjørningen, Director of Sales, Radisson SAS Plaza Hotel

 

Bygdøy Allé 2, P.B. 573, Sentrum, Oslo N-0105, NO
Tlf:+47 900 90 916

Følg oss på

 
© 2017 Dale Carnegie & Associates, Inc.. Alle rettigheter.
Webside design og utvikling av Americaneagle.com